وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

ست کردن لباس با رنگ مرجانی


رنگ مرجانی با چه رنگ هایی ست می‌شود؟

حتماً شنیده‌اید که رنگ سال ۲۰۱۹ توسط شرکت پنتون، رنگ مرجانی اعلام شده است. رنگی که بعضی‌ها آن را بسیار دوست دارند و برخی علاقه چندانی به آن ندارند. در هر صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که به مقاله‌ی زیر نگاه کوتاهی بیندازید. زیرا ما به شما ترکیب هایی از این رنگ را نشان می‌دهیم که باعث ایجاد علاقه، نشاط و سرزندگی در شما می‌شود و مطمئناً یکی از ترکیب رنگی‌های پیشنهادی، که در این مقاله به شما ارائه می‌شود را برای استایل خود در نظر خواهید گرفت. پیشنهادات شرکت پنتون در این زمینه بسیار مفید است و ما برای تهیه‌ی این مقاله از مقالات پنتون کمک گرفته‌ایم. اگر به تصویر زیر به عنوان یک نمونه نگاه کنید، می‌بینید که یک پالت رنگی به شما معرفی شده است، در این نمونه، تعدادی از رنگ‌هایی که می‌توانند با مرجانی ست شوند در کادرهای مربع شکل همراه با نام و کد آن‌ها نشان داده شده‌اند.




همچنین هارمونی و یا هماهنگی رنگ‌های موجود در پالت بالا، در مستطیل‌های باریک و چند قسمتیِ زیر نشان داده شده‌اند.

اگر به مستطیل‌های زیر نگاه کنید متوجه می‌شوید که هرکدام از رنگ‌های پالتِ بالا با یک مقدار معینی در کنار رنگ مرجانی قرار گرفته‌اند و با آن یک هماهنگی و یا هارمونی را تشکیل می‌دهند. مقدار رنگ مورد استفاده در هر مستطیل رنگی متفاوت است. به علت وجود تفاوت در مقدار استفاده از رنگ‌هاست که این هماهنگی ایجاد می‌شود.

رنگ مرجانی مناسب چه فصلی است؟

ممکن است فکر کنید این رنگ تنها مناسب فصل بهار و تابستان باشد اما همین رنگ در کنار رنگ های دیگر، می‌تواند در فصول مختلف استفاده شود. در اصل رنگ‌های زیادی هستند که در فصل‌های مختلف سال استفاده می‌شوند و می‌توانند در کنار مرجانی بدرخشند و یا اینکه برجسته‌تر بنظر بیایند.

راهنمای ست رنگ مرجانی

۵ ست رنگی مرجانی پیشنهادی برای شما!

پس اگر تصمیم دارید استایلی جذاب با رنگ‌های هماهنگ با رنگ مرجانی داشته باشید باید یک مستطیل رنگی را در نظر بگیرید و حتماً به مقدار استفاده از رنگ‌های آن دقت کنید. ما در این مقاله با نشان دادن پنچ پالت رنگیِ پنتون همراه با هارمونی‌های آن‌ها و همچنین با به کار بردن یک نمونه ست لباس، طرز استفاده از این پالت و نحوه‌ی ست کردن رنگ‌های مختلف با رنگ مرجانی را به شما نشان می‌دهیم.


ست رنگی مرجانی پیشنهادی شماره1


  • پالت مرجانی و نقطه‌ی کانونی

اگر به پالت رنگ و همچنین مستطیل‌های هماهنگی رنگ‌ها در تصویر زیر دقت کنید می‌بینید که از رنگ‌های بهاری، پرطرفدار، باشکوه و سرد تشکیل شده‌اند. وقتی رنگ مرجانی در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد به این پالت گرما داده می‌شود، در حقیقت مرجانی به این پالت زندگی می‌بخشد و درست در نقطه‌ی کانونی این پالت رنگی قرار می‌گیرد. نمونه استایلی که از این پالت برایتان آورده‌ایم ترکیب زیبای مرجانی با سبز‌آبی و تُن تنالیته های رنگی‌ خنثی مانند خاکستری است. ست مرجانی و سبز‌آبی را در آرایش و لباس خود هرگز فراموش نکنید.


ست رنگی مرجانی پیشنهادی شماره ۲


  • پالت مرجانی و غروب خورشید

پالت زیر شامل رنگ‌های پاییزی، گرم و درخشان است، این پالت نشان دهنده‌ی تصویر خیره کننده‌ای از رنگ‌ها در میان آسمان، به هنگام درخشش خورشید است. اگر به طلوع و غروب خورشید نگاه کنید همه‌ی این رنگ‌های زیبا را خواهید دید. مرجانی نیز در کنار این رنگ‌ها به ما انرژی و حیات می‌بخشد و به احساسات ما گرمای لذت بخشی را هدیه می‌دهد. با استفاده از هارمونی رنگ‌های زیر، پاییز خود را مانند خورشید درخشان کنید.

برای مشاهده 3 ست پیشنهادی دیگر رنگ مرجانی به مقاله اصلی آموزش ست کردن لباس ها با رنگ مرجانی به وبلاگ مد و فشن درس ایگو مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.