وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

مرجانی، رنگ سال ۱۳۹۸ یا ۲۰۱۹ توسط پنتون معرفی شد!

رنگ سال 98 یا 2019


به طور کلی رنگ سال یک تنالیته یا یک شِید (شید یا تنالیته در واقع میزان درصد ترکیب رنگ سیاه با یک رنگ را نشان می­دهد) رنگی است که طراحان مد در کالکشن هایشان برای ارائه دادن طرح خود در هفته ی مد از آن استفاده می­کنند. به طوری که شما در کالکشن های جدید یک شاخصه ای از برجسته ترین رنگ را به صورت یک تم رنگی جذاب خواهید دید.

موسسه ی رنگ پنتون در آخرین ماه سال ۲۰۱۸ رنگ مرجان زنده را برای ترند فشن سال آینده اعلام کرد، این رنگ، همان رنگ سال ۲۰۱۹ است.

اما در مورد رنگ سال ۲۰۱۹ باید بگوییم که زندگی مرجانی مظهر تمایل ما برای بیان عاطفه و شور و هیجان است. مرجان زنده نشان دهنده ی همگرایی و ادغام ما با زندگی مدرن است. در واقع رنگی است که طبیعت را در زندگی ما نمایان میسازد و در عین حال حضور پر جنب و جوش ما در رسانه های اجتماعی را پوشش میدهد.

بر اساس گزارشی که پنتون برای پالت رنگی ۲۰۱۹ داده است متوجه خواهید شد که سال آینده ، سالی است که باید جسورتر باشید و خودتان را در برابر آنچه که در آینده قرار است رخ دهد ارتقا دهید.

جهش رنگی ۲۰۱۹ به سمت رنگ هایی رفته است که به ما اعتماد به نفس میدهد و روحمان را تازه تر میکند.

رنگ های ۲۰۱۹ رنگ هایی انرژی بخش هستند، اما در عین حال از مفاهیم کلاسیک هم پیروی میکنند.

بهتر است سریع‏ تر به معرفی این رنگ ها بپردازیم و قضاوت را به خودتان بسپاریم.

برای مشاهده روی متن زیر کلیک کنید و مقاله اصلی را تماشا کنید.


رنگ های بهار و تابستان ۲۰۱۹


چه مدل مانتویی مناسب اندام من است؟


همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کردیم، خرید مانتو بخشی از مهم ترین قسمت خرید لباس بانوان ایرانی است و شما به عنوان یک بانوی ایرانی، بهتر است انتخاب خاص و مناسبی را با توجه به سلیقه خود داشته باشید!

یکی از راز های زیباتر دیده شدن اندام شما، انتخاب و خرید لباس متناسب با تیپ اندامی خودتان میباشد. بنابراین انتخاب مدل مانتو مناسب، میتواند تاثیر فراوانی بر تیپ و استایل شما بگذارد.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از مدل مانتو مناسب برای تیپ های اندامی مختلف را به شما معرفی کنیم، بنابراین به شما توصیه میکنیم با ما همراه باشید!


مدل مانتو مناسب خانم های کوتاه قد و ریز اندام:


شاید این جمله به گوش شما هم خورده است: خوش تیپ بودن مختص افراد قد بلند و دارای شانه های پهن میباشد!

در این مقاله قصد داریم به شما یادآوری کنیم که این جمله، الزاما صحیح نیست ! باور کنید افراد قد کوتاه یا به اصطلاح ریزه ای که قدشان ممکن است حتی به ۱۶۰ هم نرسد نیز، میتوانند جزو خوش تیپ ترین و جذاب ترین افراد قرار گیرند!

شما میتوانید با اینکه قدی کوتاه دارید با پوشیدن لباس های مناسب، کاری کنید که نه تنها قد کوتاهتان به چشم افراد نیاید، بلکه آنها مجذوب تیپ شما شوند!


دو اصل مهم برای مدل مانتو مناسب خانم های کوتاه قد:


  • بهتر است از مانتو های بلند استفاده نکنید!

استفاده از مدل مانتو های بلند باعث می شود تا قدتان کوتاه تر از حد معمول به نظر برسد. مدل مانتو کوتاه تا روی زانو، میتواند جایگزین مناسبی برای خانم های با قد کوتاه باشد و قد آن ها را متناسب تر نشان دهند.

همچنین بهتر است مانتو هایی با فرم اندامی را برای پوشیدنتان انتخاب کنید. مانتو هایی که دقیقا مناسب اندامتان باشد!

یادتان باشد هنگام خرید به سایز لباس توجه زیادی بکنید، زیرا اگر حتی کمی بزرگتر از سایز شما باشد مجبورید مانتویی با آستین های بلند یا حتی مانتویی با شانه های افتاده داشته باشید که حتما نیاز است خیاط آن را برایتان اصلاح کند.

 

  •  بهتر است از مانتو های شلوغ استفاده نکنید!

با انتخاب و خرید مانتو هایی با طرح ها و بافت های رنگی و شلوغ، موجب گم شدن خودتان در میان آنها میشوید! بهتر است از لباس هایی با ترکیب دو رنگ ساده استفاده کنید. البته که استفاده از راه های عمودی باریک روی مانتو باعث می شود بلندتر به نظر برسد.


مدل مانتو مناسب خانم های قدبلند:

اگر شما قدی بلند دارید و فکر میکنید همین موضوع باعث خوش تیپ بودتنان است باید احساس خطر کنید!

شما یکی از اصول خوش تیپی را دارید اما این باعث نمیشود که هنگام انتخاب و خرید لباس، دقت کافی را به خرج ندهید.


دو پیشنهاد برای خانم های قد بلند:

  • بهتر است تکرنگ نباشید!

لباس های تکرنگ، به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. بنابراین، بهتر است برای اینکه خیلی بلند به نظر نرسید، با ترکیب رنگ های مختلف مانتو، شلوار و کفش، قدتان را متناسب ‏تر نمایش دهید.

 

  • بهتر است از مانتو های خیلی کوتاه استفاده نکنید!

زمانیکه از مانتوهای خیلی کوتاه استفاده میکنید، پاهایتان بلندتر از اندازه واقعیشان به نظر میرسند پس سعی کنید از این مانتوها در انتخابتان دوری کنید.

مانتوهای کمردار می توانند ایده مناسبی برای خوش ترکیب تر به نظر رسیدن شما باشند. میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.


مدل مانتو مناسب خانم های چاق:

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد از گشتن و چرخیدن در پاساژ ها و سایت های مختلف خسته شده اید و هنوز مانتوی مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید، بهتر است به وبسایت برند درس ایگو سر بزنید!

دسته ای از مخاطبان دوخت سفارشی برند درس ایگو شما عزیزان هستید که میتوانید از طرح های درس ایگو انتخاب کنید و لباس را دقیقا مناسب اندام خود داشته باشید.


چند پیشنهاد مختص شما:


  • بهتر است از مانتو کشی و چسبان استفاده نکنید!
  • بهتر است از مانتو هایی با خطوط راه راه افقی استفاده نکنید! (خطوط افقی شما را از آنچه واقعا هستید درشت تر نشان خواهند داد!)
  • بهتر است از مانتو های خیلی کوتاه استفاده نکنید!


مدل مانتو هایی که برش هایی در پهلوها دارند، میتوانند پیشنهادی مناسب برای شما باشند که باعث شیک بودنتان خواهند شد.

درصورتیکه تمایل به سفارشی سازی مدل مانتو های آماده ما را دارید و یا نیاز به طراحی اختصاصی لباس مخصوص خودتان را دارید، میتوانید با طراحان لباس ماهر درس ایگو مشورت کرده و سپس با خیال راحت سفارش دهید!


آشنایی با خدمات برند لباس DE



دوخت لباس سفارشی چه مزایایی دارد؟


نظرتان راجع به "استایل شخصی" چیست؟



مُد از بین می رود، فقط سبک است که باقی می ماند.

کوکو شنل ( Coco Chanel ، طراح مد فرانسوی و مؤسس برند شنل ) 


با شنیدن واژه سفارشی دوزی لباس احتمالاً ذهن شما هم با این عبارات درگیر میشود:

  • لباس هایی گران و پر هزینه
  • لباس هایی غیر ضروری
  • لباس هایی مخصوص سلبریتی ها و یا افراد پولدار
  • ….

استایل شخصی و به عبارتی سبک پوشش، یکی از مهم ترین دلایل دوخت لباس سفارشی است، اما ممکن است جزء اولین عباراتی که به ذهنتان رسیده است نباشد.

دوخت لباس سفارشی، علاوه بر ایجاد سبک شخصی جدید و متفاوت ، نشان‏دهنده اهمیت شما به تیپ و استایل شخصیتان است.

تفاوت و برتری تیپ و استایل شما با بقیه افراد، در لباس ویژه و دوخته شده مختص شماست!

جهت بررسی مزایای مهم دوخت سفارشی لباس، با ما همراه باشید.


مزیت مهم سفارشی دوزی لباس:


  • متناسب بودن با اندامتان!

اکثر افراد سایزی استاندارد و سازگار با سایز های برند های مختلف ندارند و هنگام خرید لباس، درگیر مشکلاتی مانند گشادی یا تنگی در قسمت های خاصی از لباس میشوند. تناسب اندام برای هر فرد باعث افزایش اعتماد به نفسش میشود و شما به عنوان یک خانم قطعاً میدانید که تناسب اندام شما در لباسی که پوشیده اید چقدر مهم است!

میتوان از این موضوع به عنوان هدف اصلی دوخت سفارشی لباس یاد کرد. با طراحی الگو متناسب با اندامتان و سفارشی دوزی لباس در عین حال که اندامتان به خوبی دیده میشود، امکان راحت بودن در لباستان برایتان فراهم میشود، منظورمان اینست که دیگر احساس تنگی یا گشادی قسمت خاصی از لباس خود ندارید و لباسی مناسب اندام خود دارید.


  • استفاده از پارچه با کیفیت!

هنگام خرید از فروشگاه های لباس، کیفیت لباس در الویت شما قرار ندارد، زیرا شیوه تولید لباس ها تولید انبوه مقرون به صرفه میباشد. این نوع لباس ها داستانی کاملا متفاوت با لباس سفارشی دارند. این لباس ها از زیر نظر متخصصانی که تمام جزئیات را بررسی می کنند، نیستند. شما در سفارشی دوزی لباس می توانید پارچه های بهتری را نظیر پنبه، پشم، الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی مخلوط، ابریشم، و … انتخاب کنید.

این مزیتی فوق العاده است که شما جنس لباستان را متناسب با محیطی که قرار است در آن لباس را بپوشید، انتخاب کنید. برای مثال، اگر شما قرار است در فصل سرما لباس را بپوشید، می توانید پارچه های ضخیم ‏تر و یا برای فصل گرم می توانید جنسی سبک تر از حد معمول انتخاب کنید. علاوه بر آن هنگام انتخاب پارچه به جنس پارچه ها هم دقت میکنید که زود چروک میشوند یا خیر!


برای مشاهده بقیه مزیت ها کلیک کنید.


خدمت دوخت لباس سفارشی برند درس ایگو


درصورتیکه تمایل به دوخت لباس سفارشی یا طراحی اختصاصی لباس برای خودتان دارید و برند معتبری را در این زمینه نمیشناسید، ما به شما برند درس ایگو را معرفی میکنیم.


محصولات سفارشی (Made to Mesaure)

تمامی لباس های موجود در سایت درس ایگو ، می توانند متناسب با اندام شما دوخته شوند. بنابراین در صورتی که ایستایی لباس در تنتان ‏برایتان بسیار مهم است و یا اندامی خاص دارید، این خدمت درس ایگو می تواند برایتان کارآمد باشد. با خدمت دوخت سفارشی لباس درس ایگو (سفارشی دوزی لباس) ، نیاز است تا سایز مشتری به طور دقیق در اختیار تیم درس ایگو قرار بگیرد. این امر هم توسط تیم درس ایگو و هم توسط مشتری امکان پذیر است. نیروهای ماهر درس ایگو، با توجه به سایز مشتری لباس را خواهند دوخت.




خدمات ویژه طراحی اختصاصی لباس (VIP)

خدماتی ارائه شده در بخش طراحی اختصاصی لباس (VIP) باعث می شود تا شما خاص تر و متفاوت تر باشید.

در این نوع خدمت، لباس کاملا متناسب با سلیقه شما و مخصوص شما طراحی می‏شود، همچنین تیم طراحی لباس برند درس ایگو، با توجه به مناسبت ها ، تیپ اندامی شما، سن شما و … ، شما را در انتخاب سبک و طراحی یاری می کنند. سپس طرح نهایی با توجه به سایز اندامی شما و مخصوص خودتان دوخته می شود.

و در آخر اگر هنوز هم فکر میکنید که نیازی برای سفارشی دوزی لباس نیست، ما به شما نیز فکر کرده ایم. شما میتوانید با استفاده از محصولات آماده درس ایگو ، تیپ و استایل خود را متفاوت تر از دیگران بسازید!

برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه خدمات برند درس ایگو مراجعه کنید!


خرید لباس زنانه