وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

جدید ترین مدل لباس عروس ترند 2019


انواع مدل لباس عروس جدید ۲۰۱۹


اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی‌­ها و استرس‌­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی‌­هایی که اکثر خانم‌‌­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن‌­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید. برای کم کردن نگرانی‌‌هایتان، پیشنهاد ما به شما این است که به خرید لباس عروسی خود مانند یک خرید لباس ساده ولی به طور هوشمندانه و آگاهانه نگاه کنید. این خرید باید یکی از لذت بخش‌ترین خرید های زندگی شما باشد. پس به شما پیشنهاد می‌­دهیم به عنوان یک خانم قبل از خرید لباس عروسی خود مقاله‌ی زیر را بخوانید، مطمئناً از آن لذت خواهید برد و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت.

حتماً به گوش شما هم خورده است که وقتی از لباس عروسی فردی صحبت می‌شود، جزئیات دقیق آن را کسی بیاد نمی‌آورد بلکه یک هاله‌ای از شکل کلی آن در ذهن‌ها وجود دارد و تنها به یاد می‌آوردند که آیا آن شب لباس عروس، خاص و زیبا بوده است؟!

این هاله‌ی زیبا در ذهن دیگران چگونه ایجاد می­شود؟ وقتی طراح لباس شما کار بلد و حرفه‌ای باشد و لباس عروس شما را با توجه به ایده‌های جذاب خود و در عین حال متناسب با قد و اندام شما طراحی کند، قطعاً خاص‌ترین لباسی خواهد بود که شما بر تن خواهید کرد. در واقع رعایت تناسبات، کلید اصلی زیبایی لباس است، لباسی که اندام را متناسب‌تر نشان دهد زیباتر هم بنظر می‌آید.

اگر مشتاق هستید با انواع لباس عروس‌ها آشنا شوید در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید.


جدیدترین مدل‌ های لباس عروس


لباس عروس طرح ماهی یا پری دریایی:


لباس عروس طرح ماهی از رمانتیک‌ترین و زنانه‌ترین سبک و مدل لباس عروس‌ها است. لباس عروس طرح ماهی معمولاً بر روی اندام‌های ساعت شنی می‌نشیند، در واقع میان تنه‌ی اندامی و تنگِ لباس عروس طرح ماهی، اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهد­ و دامنِ رهای آن گستردگی خود را از بالای زانو شروع می‌کند و مانند دُمِ ماهی در قسمت پایین لباس آزادانه حرکت می‌کند. تنگی لباس عروس طرح ماهی با توجه به انواع آن تا زیر باسن و یا نهایتاً زانو می­‌باشد تا عروس بتواند به راحتی قدم برداشته و راه برود.

لباس عروس طرح ماهی بر روی سینه و باسن تأکید بیشتری دارد و بیشتر خانم‌هایی که دوست دارند انحنای اندام آن­ها بیشتر به چشم آید از این نوع لباس عروس بیشتر استقبال خواهند کرد.


مدل لباس طرح ماهی:




لباس عروس بدون پف:


مشاهده مدل‌ ها و توضیحات بیشتر در مقاله اصلی





مدل لباس عروس‌های پرنسسی (پفی حجیم):


مشاهده مدل‌ ها و توضیحات بیشتر در مقاله اصلی




انواع مدل لباس عروس‌ ترند ۲۰۱۹


برای مشاهده مدل لباس عروس ترند 2019 کلیک کنید.


سفارش لباس عروس

خرید لباس سفارشی

خرید اینترنتی لباس

وبلاگ مد و فشن درس ایگو





مد پایدار (سازگار با محیط زیست) یا sustainable fashion چیست؟


مد پایدار چیست؟

حتماً این روزها اصطلاح مد پایدار یا sustainable fashion به گوشتان خورده است. مد پایدار یکی از موضوعات مهمی است که در سمینارهای حفظ محیط زیست و رسانه­ ها، در سراسر جهان مورد بحث و مناظره قرار می­گیرد.

حفظ محیط زیست، مسأله ای است که فکر همه را به خود مشغول کرده و امروزه یکی از دغدغه های اصلی به حساب می­ آید.

مفهوم پایداری (sustainability) در طراحی، به پایداری منابع زیست محیطی اشاره دارد و یک سبک خاص از طراحی را ارائه می­دهد که بر پایه ی مبانی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بنا شده است.


از آنجایی که صنعت مد و تولید پوشاک از نظر زیست محیطی یکی از آلوده ترین صنعت های جهان به حساب می­ آید، بعضی از شرکت های تولید کننده ­ی پوشاک (به خصوص درکشورهای پیشرفته تر) به فکر افتاده اند و در تلاش هستند فعالیت های خود را به سمت حفاظت از محیط زیست و پایداری پیش ببرند. به همین علت اساس کار مد پایدار را از اهداف شرکت خود قرار داده اند، این در حالی است که بسیاری از شرکت های تولید انبوه و بسیار محبوب در سراسر جهان (فست فشن ها) هنوز بزرگ ترین آسیب ها را به محیط زیست وارد می­کنند.



۷ اصل مهم مد پایدار:

اگر در مورد مد پایدار به تحقیق و پژوهش بپردازید، متوجه خواهید شد که روش های مختلفی برای رسیدن به آن وجود دارد. اما به طور کلی استراتژی مد پایدار در زمینه ی تولید و مصرف پوشاک، هفت اصل زیر را در بر می گیرد:



۱.تقاضا و تولید سفارشی

(On demand & custom made)

اولین اصل، تقاضای مشتری و تولید سفارشی به صورت اختصاصی است که توسط خیاط ­ها یا خانه های مد­، طراحی و تولید می­شود. این اصل در واقع با فست فشن ها و تولید انبوه به مخالفت می­پردازد.


۲.سبز و پاک

(Green & clean)

این اصل بر روش تولید، به شیوه ای سازگار با محیط زیست تأکید دارد. که از مواد اولیه محصول، فرایند تولید از جمله رنگرزی و…گرفته تا بسته بندی محصولات را شامل می­شود. به طوری که در این موارد کمترین آسیب را به محیط زیست (آب، هوا، موجودات زنده و…) وارد می­کند.


۳.کیفیت بالا و طراحی بدون محدودیت زمان

(High Quality & Timeless Design)

منظور از این اصل، کیفیت بالای لباس در همه­ ی جنبه های طراحی، پارچه و دوخت لباس است به طوری که گذر زمان و تغییر مد روی آن­ها تأثیر نمی­گذارند. در واقع هیچگاه از مد نمی­ روند.


۴.عادلانه و اخلاقی

( Fair and Ethical)

در واقع این اصل تلاش می­کند علاوه بر حفظ محیط زیست و دفاع از حقوق حیوانات، شرایط کار و حقوق کارگران را در این صنعت (به خصوص درفست فشن ها) بهبود ببخشد. همچنین در تلاش است به جایگاه صنایع دستی صدمه ای وارد نشود.


برای مشاهده ادامه اصول مهم مد پایدار به مقاله اصلی آن در وبلاگ مد و فشن درس ایگو مراجعه کنید.


چه مدل یقه ای برای چه چهره ای مناسب است؟

انواع یقه لباس


یقه لباس بخشی از لباس زنانه مانند پیراهن مجلسی زنانه، کت یا بلوز شماست که مانند قاب در اطراف گردن قرار می­گیرد. یقه آشکارترین قسمت، از استایل شخصی شما بحساب می­آید و نقش بسیار مهمی را در استایل شما ایفا می­کند. در واقع یقه یکی از بخش های اصلی لباس و از مهم ترین عامل زیبایی لباس هستند زیرا از بقیه ی قسمت های لباس بیشتر در معرض دید قرار دارند. هنگامی که افراد با شما صحبت می‌کنند، صورت شما درست در مرکز توجه آن‌ها قرار دارد.

یقه ها در اشکال و سبک های مختلف توسط طراحان لباس طراحی می­شوند از ساده ترین یقه ها گرفته تا پیچیده ترین آن­ که در لباس های مختلف مورد استفاده قرار می­گیرند، ولی اینکه چه مدل یقه ای هر سال مد می شود را ترند های مد تعیین می­کنند.

پایه ی اصلی یقه ها معمولاً به صورت ساده ی خطی در اطراف گردن و یا روی شانه ها قرار می­گیرد و انواع یقه از جمله انگلیسی، آرشال، مردانه و… و همچنین یقه هایی که مدل خاصی دارند و طراح به صورت خلاقانه آن ها را طراحی می­کند بر روی یقه های ساده­ ی خطی قرار می­گیرند.

در این مقاله به صورت کلی شما را با انواع یقه هایی که معمول هستند و همچنین تناسبات آن­ها با انواع چهره آشنا خواهیم کرد، به طوری که با استفاده از این نکات شما می­توانید با دیدن انواع مختلف یقه­ ها تناسبات آن ها را با چهره ­ی خود تشخیص دهید.


انواع مدل یقه لباس


یقه های ساده ی خطی

( یقه گرد، یقه هفت، یقه چهارگوش (خشت)، یقه قایقی و…)

این یقه ها مسطح و معمولاً قرینه هستند و همان گونه که مطرح شد انواع یقه های دیگر (ایستاده و برگردان و به طور کلی یقه های طراحی شده) بر روی آن ها شکل می گیرند.

یقه هایی مانند بِ.بِ که می توانند به صورت تخت بر دورگردن قرار گیرند نیز جزء یقه های خطی به حساب می آیند.


یقه های ایستاده

(یقه فرنچ یا فرانسوی، یقه ایستاده، یقه دیپلمات و…)

این یقه ها به صورت ایستاده و بر روی یقه های گرد ساده ی خطی قرار می گیرند.


یقه های برگردان

(یقه انگلیسی، یقه آرشال، یقه مردانه، یقه آمریکایی و…)

این مدل یقه ها بر روی انواع یقه های خطی(گرد، هفت و…) قرار گرفته و بر روی سینه ی لباس به صورت برگردان قرار می گیرند.


%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-680x1024.jpg



انواع چهره و یقه لباس متناسب با آن ها


نکته ی بسیار مهم: زمانی که می‌خواهید لباسی خریداری کنید شما به مدل یقه‌ای نیاز دارید تا کاری کنید که فرم صورت شما لاغرتر، کشیده تر و نزدیک به بیضی به نظر برسد.

برای آشنایی با فرم یقه متناسب با صورت خود به وبلاگ مد و فشن درس ایگو مراجعه کنید.