وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

جنجال برانگیز ترین لباس های کیت میدلتون


زندگی گذشته کیت میدلتون، پر است از استایل هایی با شلوار جین و تیشرت اسپرت، اما پس از ازدواجش در سال ۲۰۱۱ نوع پوشش کیت میدلتون تغییر زیادی کرد. او بیشتر دامن می پوشد و از کفش های پاشنه بلند استفاده می کند. با این حال، چندین استایل هست که کیت میدلتون هنوز آنها را دوست دارد و از آنها استفاده می کند. حتی اگر مطابق مد نباشند.

زمانی که نگاه همه بر ظاهر و استایل شماست، محدودیت های زیادی برای شما ایجاد میشود. باید قوانین لباس پوشیدن و روند مد را رعایت کنید زیرا دوربین ها مدام در حال عکس گرفتن از شما هستند. با همه این ها به نظر می رسد کیت میدلتون، بعضی وقت ها این قوانین را نادیده میگیرد و با استایلی ظاهر می شود که بحث برانگیز است. ۵ مدل از جنجال برانگیز ترین استایل های کیت میدلتون را با هم بررسی می کنیم.

کفش های لژ دار کیت میدلتون

کفش های لژدار چندان مرسوم نیستند. البته در ترند امسال دوباره به دنیای مد بازگشته اند و این خبر خوبی برای کیت میدلتون خواهد بود. اما زمانی که کیت میدلتون این مدل کفش ها را می پوشید در واقع از مد مرده پیروی می کرد.

گروه تولید محتوا طراحی لباس درس ایگو این مطالب را در اختیار ما قرار می دهد. اگر مایل به خواندن این مقاله (5 مدل از جنجالی ترین لباسهای کیت میدلتون) هستید وبلاگ طراحی لباس درس ایگو را دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.