وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

دوخت لباس سفارشی چه مزایایی دارد؟


نظرتان راجع به "استایل شخصی" چیست؟



مُد از بین می رود، فقط سبک است که باقی می ماند.

کوکو شنل ( Coco Chanel ، طراح مد فرانسوی و مؤسس برند شنل ) 


با شنیدن واژه سفارشی دوزی لباس احتمالاً ذهن شما هم با این عبارات درگیر میشود:

  • لباس هایی گران و پر هزینه
  • لباس هایی غیر ضروری
  • لباس هایی مخصوص سلبریتی ها و یا افراد پولدار
  • ….

استایل شخصی و به عبارتی سبک پوشش، یکی از مهم ترین دلایل دوخت لباس سفارشی است، اما ممکن است جزء اولین عباراتی که به ذهنتان رسیده است نباشد.

دوخت لباس سفارشی، علاوه بر ایجاد سبک شخصی جدید و متفاوت ، نشان‏دهنده اهمیت شما به تیپ و استایل شخصیتان است.

تفاوت و برتری تیپ و استایل شما با بقیه افراد، در لباس ویژه و دوخته شده مختص شماست!

جهت بررسی مزایای مهم دوخت سفارشی لباس، با ما همراه باشید.


مزیت مهم سفارشی دوزی لباس:


  • متناسب بودن با اندامتان!

اکثر افراد سایزی استاندارد و سازگار با سایز های برند های مختلف ندارند و هنگام خرید لباس، درگیر مشکلاتی مانند گشادی یا تنگی در قسمت های خاصی از لباس میشوند. تناسب اندام برای هر فرد باعث افزایش اعتماد به نفسش میشود و شما به عنوان یک خانم قطعاً میدانید که تناسب اندام شما در لباسی که پوشیده اید چقدر مهم است!

میتوان از این موضوع به عنوان هدف اصلی دوخت سفارشی لباس یاد کرد. با طراحی الگو متناسب با اندامتان و سفارشی دوزی لباس در عین حال که اندامتان به خوبی دیده میشود، امکان راحت بودن در لباستان برایتان فراهم میشود، منظورمان اینست که دیگر احساس تنگی یا گشادی قسمت خاصی از لباس خود ندارید و لباسی مناسب اندام خود دارید.


  • استفاده از پارچه با کیفیت!

هنگام خرید از فروشگاه های لباس، کیفیت لباس در الویت شما قرار ندارد، زیرا شیوه تولید لباس ها تولید انبوه مقرون به صرفه میباشد. این نوع لباس ها داستانی کاملا متفاوت با لباس سفارشی دارند. این لباس ها از زیر نظر متخصصانی که تمام جزئیات را بررسی می کنند، نیستند. شما در سفارشی دوزی لباس می توانید پارچه های بهتری را نظیر پنبه، پشم، الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی مخلوط، ابریشم، و … انتخاب کنید.

این مزیتی فوق العاده است که شما جنس لباستان را متناسب با محیطی که قرار است در آن لباس را بپوشید، انتخاب کنید. برای مثال، اگر شما قرار است در فصل سرما لباس را بپوشید، می توانید پارچه های ضخیم ‏تر و یا برای فصل گرم می توانید جنسی سبک تر از حد معمول انتخاب کنید. علاوه بر آن هنگام انتخاب پارچه به جنس پارچه ها هم دقت میکنید که زود چروک میشوند یا خیر!


برای مشاهده بقیه مزیت ها کلیک کنید.


خدمت دوخت لباس سفارشی برند درس ایگو


درصورتیکه تمایل به دوخت لباس سفارشی یا طراحی اختصاصی لباس برای خودتان دارید و برند معتبری را در این زمینه نمیشناسید، ما به شما برند درس ایگو را معرفی میکنیم.


محصولات سفارشی (Made to Mesaure)

تمامی لباس های موجود در سایت درس ایگو ، می توانند متناسب با اندام شما دوخته شوند. بنابراین در صورتی که ایستایی لباس در تنتان ‏برایتان بسیار مهم است و یا اندامی خاص دارید، این خدمت درس ایگو می تواند برایتان کارآمد باشد. با خدمت دوخت سفارشی لباس درس ایگو (سفارشی دوزی لباس) ، نیاز است تا سایز مشتری به طور دقیق در اختیار تیم درس ایگو قرار بگیرد. این امر هم توسط تیم درس ایگو و هم توسط مشتری امکان پذیر است. نیروهای ماهر درس ایگو، با توجه به سایز مشتری لباس را خواهند دوخت.




خدمات ویژه طراحی اختصاصی لباس (VIP)

خدماتی ارائه شده در بخش طراحی اختصاصی لباس (VIP) باعث می شود تا شما خاص تر و متفاوت تر باشید.

در این نوع خدمت، لباس کاملا متناسب با سلیقه شما و مخصوص شما طراحی می‏شود، همچنین تیم طراحی لباس برند درس ایگو، با توجه به مناسبت ها ، تیپ اندامی شما، سن شما و … ، شما را در انتخاب سبک و طراحی یاری می کنند. سپس طرح نهایی با توجه به سایز اندامی شما و مخصوص خودتان دوخته می شود.

و در آخر اگر هنوز هم فکر میکنید که نیازی برای سفارشی دوزی لباس نیست، ما به شما نیز فکر کرده ایم. شما میتوانید با استفاده از محصولات آماده درس ایگو ، تیپ و استایل خود را متفاوت تر از دیگران بسازید!

برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه خدمات برند درس ایگو مراجعه کنید!


خرید لباس زنانه





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.