وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

تأثیر رژیم غذایی بر تناسب اندام!


تأثیر رژیم غذایی بر تناسب اندام!

 

با تغییر عادت غذایی خود زندگیتان را تغییر دهید!

 

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خوردن غذای سالم را با رژیم غذایی سخت و سریع اشتباه می‌گیرید؟  امروزه افراد برای رسیدن به اندام ایده آلشان و کاهش وزن، بیشتر تلاش می کنند.

راه های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد که هر فرد ممکن است آن‌ها را امتحان کند مانند ورزش کردن، کم خوری، استفاده از دستگاه‌های جدیدی که مدعی هستند باعث کاهش سایز شما می شوند، خوردن داروهای گیاهی مختلف و استفاده از چربی سوزها که گاهی ممکن است اثرات جبران ناپذیری بر بدن شما بگذارند.

با این‌حال، بسیاری از مردم، خوردن غذاهای سالم را با رژیم‌های غذایی سخت اشتباه می‌گیرند. رژیم‌های سخت ممکن است به شما کمک کنند که به ‌سرعت کاهش وزن داشته باشید، اما در درازمدت به دلیل محدودیت‌هایی که در مصرف غذا دارید باعث احساس ضعف و سستی شما خواهند شد و همین موضوع دلیلی است برای اینکه پس از چند روز شما به عادات غذایی قبلیتان بازگردید. زمانی که شما سعی کنید عادات غذایی سالم را در خود ترویج کنید، علاوه بر حفظ تناسب اندام خود می توانید با انرژی بیشتری زندگیتان را سپری کنید.

6 راه طلایی برای رسیدن به عادات غذایی سالم‌تر:

 

نه به غذاهای فرآوری شده!

 

یکی از راه های رسیدن به تناسب اندام مناسب و ایده آل شما، استفاده کمتر از غذاهای فرآوری شده است.

امروزه بسیاری از مردم به دلیل زندگی پر مشغله خود، از مواد غذایی فرآوری و بسته‌بندی‌شده که حداقل زمان آماده‌سازی را نیاز دارند، استفاده می کنند؛ اما آیا آنها واقعاً سالم هستند؟ جواب این سؤال در واقعیت خیر است، چنین غذاهایی حاوی مقادیر زیادی از نگه‌دارنده‌ها، رنگ های خوراکی و سایر مواد شیمیایی هستند. درصد استفاده از چربی، نمک و شکر در غذاهای فرآوری شده بالاتر است و بیشترشان مواد مغذی و فیبر ندارند.
درست است ممکن است وقت کافی برای درست کردن غذا را نداشته باشید، اما بهتر است استفاده از این مواد را به حداقل رسانده و سعی کنید غذای بسته‌بندی‌شده را از زندگی خود بیرون بکشید و با استفاده از سبزیجات تازه، گوشت، مرغ، عدس، تخم مرغ و … زندگی سالمی را شروع کنید.

 نه به غذای فرآوری شده!

 

روش‌های آشپزی خود را تغییر دهید!

 

هنگام پخت‌وپز غذاهایتان به روش هایی که میتوان به صورت سالم‌تری آن غذا را پخت نیز فکر کنید!
سعی کنید از سرخ کردن زیاد غذاها و استفاده از غذاهای سرخ کرده بپرهیزید و به‌جای سرخ کردن از کباب کردن یا آب‌پز کردن مواد غذایی استفاده کنید!
برای مثال ماهی کبابی میتوانید جایگزین مناسبی به جای ماهی سرخ شده باشد، یا حتی کشک‌بادمجان کبابی میتواند لذت طعم جدید غذا را برایتان به همراه داشته باشد! برای لذیذتر شدن غذایتان میتوانید آن را در روغن ‌زیتون و آبلیمو بخوابانید و سپس اقدام به کبابی کردنش کنید!


تغییر روش های آشپزی

 

اگر علاقه مند به دانستن ادامه مطلب  هستید به مقاله تأثیر رژیم غذایی بر تناسب اندام در وبلاگ مد فشن و زیبایی درس ایگو مراجعه کنید!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.