وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

رنگ پوست شما چه ارتباطی با رنگ لباستان دارد؟

خرید لباس جدید ممکن است در ظاهر کاری عادی و ساده به نظر بیاید، با این حال هنگامی که شما جلوی آینه ایستاده‌اید میتوانید ببینید که لباستان تا چه حد باعث خیره کننده بودنتان شده است. شما هم قطعاً مانند همه افراد دوست دارید استایلی خاص تر و جذاب تر از قبل را تجربه کنید. به همین خاطر یادتان باشد هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ لباس خود، به ارتباط رنگ پوست و مو با لباس خود توجه فراوانی بکنید.

یکی از روش های انتخاب لباس ایده آل شما، ست کردن لباس با رنگ پوست خودتان است. شما میتوانید با انتخاب رنگ لباس های مناسب با پوست و موی خود، ظاهری شیک تر و زیباتر داشته باشید!

البته برای این کار، نیاز است بدانید چگونه لباس هایتان را انتخاب کنید تا با چشمانتان، رنگ پوست و موی شما مطابقت داشته باشد.

این مقاله به توضیح نحوه ارتباط رنگ پوست بدن با لباس خودتان پرداخته است. در صورتیکه تمایل دارید از ارتباط رنگ مو با لباس خود باخبر شوید میتوانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید!

تشخیص رنگ پوست خودتان!

نمیتوان افراد را به طور مطلق در دو گروه سفید و بور یا سبزه تقسیم بندی کرد. چراکه افراد، دارای رنگ مو و پوست های متضادی هستند. بطور کلی شاید بتوان پوست افراد را به گروه های سرد و گرم و خنثی تقسیم بندی کرد، ولی هرکدام از این رنگ ها برای موهای مشکی، بلوند، قهوه ای، خاکستری، قرمز و… متفاوت خواهند بود.
رنگ آبی عموماً مناسب افراد سفید و بور است. درصورتیکه برای افراد سفید با پوست پریده رنگ های سرمه ای مات و سبز های آبی رنگ مناسب‌تر از رنگ آبی روشن میباشد.
در این مواقع ارزش و شدت رنگ ها در انتخاب رنگ متناسب با پوستتان بسیار مؤثرند.
برای مثال افراد پریده رنگ میتوانند با استفاده از رنگ های زنده و شاد جلوه ی خاصی به رنگ پوست خود بدهند و برعکس با پوشیدن لباسهایی با رنگهایی با شدت کم و ملایم پوست خود را پریده رنگ تر به نظر برسانند.
بنا به دلایل ذکر شده، برای بهتر و زیباتر به نظر رسیدن به شما توصیه میشود رنگ ابتدا رنگ پوست خودتان را بدانید!

رنگ پوست خودت را بدان!

مهم ترین موضوع در ابتدا تشخیص رنگ پوست خودتان است. رنگ سطحی پوستتان درحال تغییر میباشد. موارد بسیاری از قبیل اشعه خورشید، تأثیرات بیماری در تغییر رنگ سطحی پوست مؤثرند. برای تشخیص رنگ پوست راه‌های متفاوتی وجود دارد که ما در این مقاله به دو راه متعارف اشاره می‌کنیم.

راه اول: برای تشخیص رنگ پوستتان مچ دستتان را بشویید. پوستتان باید پاک و عاری از مواد آرایشی و لوسیون ها باشد. بعد از شستن، حدوداً ۱۵ دقیقه منتظر بمانید تا پوستتان به حالت اولیه خود بازگردد. سپس، منبع نور طبیعی را پیدا کنید. لامپ های مختلف میتوانند باعث تشخیص نادرست رنگ پوستتان شوند. سعی کنید در کنار پنجره یا زیر نور آفتاب قرار گرفته و به رنگ رگها داخل مچ دستتان نگاه کنید. بازوی خود را در نور طبیعی قرار داده و رنگ غالب رگها را تعیین کنید. اگر نمیتوانید بگویید که رگهایتان سبز است یا آبی، ممکن است رنگ پوست خنثی داشته باشید. اگر رگهای شما به رنگ سبز ظاهر شوند، رنگ پوستتان گرم است. در صورتیکه رگهای شما به رنگ آبی یا بنفش ظاهر شود، پوست سرد رنگ دارید.

 رنگ پوست خودت را بدان!

راه حل دوم: در نظر بگیرید که پوست شما به طور معمول چطور به خورشید واکنش نشان می دهد؟ آیا پوستتان به راحتی خیس یا سوخته میشود؟ مقدار ملانین در پوست شما چگونگی واکنش دادن پوستتان را هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب را تعیین می کند و میتواند به شما در تشخیص تن پوستتان کمک کند.
اگر به راحتی برنزه و به ندرت سوخته شوید، پوست شما ملانین بیشتری دارد و به احتمال زیاد دارای تن پوست گرم یا خنثی خواهید بود. اگر پوست شما سوخته میشود، شما ملانین کمتری دارید و بنابراین پوستتان رنگ مایه سرد دارد.
البته برخی از زنان با پوست بسیار تیره و ابریشمی ممکن است به راحتی زیر نور آفتاب سوخته شوند اما جزو پوست های سرد به حساب می آیند بنابراین بهتر است راه های دیگر را نیز امتحان کنید.

لباس های مناسب انواع رنگ پوست!

رنگ های تیره به طور کلی شخص را بی رنگ تر از آنچه هست نشان میدهند. مثلاً یک چهره پریده رنگ با لباس مشکی پریده رنگ تر نشان داده میشود. البته به آسانی میتوان لباس مشکی یا هر رنگ تیره ی دیگری را طوری مورد استفاده قرار داد که بسیار مناسب تر به نظر برسید!

تقریباً تمام تن های رنگی پوست با رنگ های قرمز روشن، صورتی روشن، آبی تیره و بنفش ست میشوند.

 

لباس های مناسب رنگ پوست های خنک (روشن)

لباس هایی با رنگ های آبی، صورتی، سبز، ترکیب آبی و سبز، انواع بنفش ها و ارغوانی، میتوانند لباس های مناسبی برایتان باشند!
سعی کنید لباس هایی با رنگ زرد، ترکیب زرد و نارنجی را در الویت های خریدتان قرار ندهید!

لباس های مناسب رنگ پوست های خنک (روشن)برای مشاهده ادامه مطلب میتوانید به وبلاگ درس ایگو مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.