وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

چند استایل تابستانه ی شگفت آور برای دورهمی و مهمانی ها!


وقتی فصل تابستان، فصل دورهمی های دوستانه فرا می رسد، خود به خود فکرتان را سمت کمد لباس هایتان می برد، به اینکه چه لباسهایی از قبل دارید، چه لباس هایی را باید تهیه کنید و استایل تابستانه شما چگونه باشد تا علاوه بر اینکه احساس راحتی داشته باشید شیک هم بنظر برسید.


سه پیشنهاد برای داشتن استایل تابستانه مخصوص خودتان!


پیشنهاد اول برای استایل تابستانه: تاپ و شلوار تابستانه


یک تاپ یا بلوز با چین های ریز و رنگ های روشن ، همراه با یک شلوار پارچه ای تابستانی یا یک شلوار جین ، میتواند پیشنهادی مناسب برای یک استایل تابستانه ی شگفت آور باشد.

رنگ شلواری که در تابستان استفاده میکنید بهتر است روشن باشد بخصوص اگر از شلوار جین استفاده میکنید، اما اگر از شلوارهای نخی استفاده میکنید رنگ های تیره هم میتواند مناسب استایل تابستانه شما باشد زیرا این شلوار ها معمولا گشاد هستند و در هر صورت احساس راحتی و خنک بودن در تابستان را به شما القا می کنند.



پیشنهاد دوم برای استایل تابستانه: پیراهن تابستانه

پیراهن های سبک از جنس های ظریف تابستانه با رنگ های روشن ، پیراهن های بدون آستین و ساده میتوانند بهترین انتخاب برای یک استایل تابستانه ی شیک در مهمانی ها و یا جمع دوستانه باشد. این مدل پیراهن ها بهتر است دارای چین و پیلی زیاد نباشند زیرا چین های زیاد در پیراهن از حس سبک بودنش میکاهد.

این مدل پیراهن ها به شما اعتماد بنفس و جسارت می دهند! بخصوص اگر از رنگ های روشن و یا ترکیبی از رنگ های دارای هارمونی ، استفاده کنید. شما میتوانید تنها یک جفت از این پیراهن ها را در کمدتان داشته باشید و در طول تابستان در مناسبت های مختلف بپوشید و از این فصل گرم و زیبا و از راحتی و شیک بودن خود لذت ببرید!


  ادامه مطلب را میتوانید در وبلاگ درس ایگو مشاهده کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.