وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

جدید ترین مدل لباس عروس ترند 2019


انواع مدل لباس عروس جدید ۲۰۱۹


اگر به مراسم عروسی خود نزدیک هستید مانند همه، نگرانی‌­ها و استرس‌­هایی را برای شب عروسی خود دارید. یکی از نگرانی‌­هایی که اکثر خانم‌‌­ها در نزدیک شدن مراسم عروسی خود دارند، لباس عروس آن‌­هاست. این نگرانی و استرس ناشی از انتظارات زیادی است که شما برای آن شب از خودتان دارید. برای کم کردن نگرانی‌‌هایتان، پیشنهاد ما به شما این است که به خرید لباس عروسی خود مانند یک خرید لباس ساده ولی به طور هوشمندانه و آگاهانه نگاه کنید. این خرید باید یکی از لذت بخش‌ترین خرید های زندگی شما باشد. پس به شما پیشنهاد می‌­دهیم به عنوان یک خانم قبل از خرید لباس عروسی خود مقاله‌ی زیر را بخوانید، مطمئناً از آن لذت خواهید برد و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت.

حتماً به گوش شما هم خورده است که وقتی از لباس عروسی فردی صحبت می‌شود، جزئیات دقیق آن را کسی بیاد نمی‌آورد بلکه یک هاله‌ای از شکل کلی آن در ذهن‌ها وجود دارد و تنها به یاد می‌آوردند که آیا آن شب لباس عروس، خاص و زیبا بوده است؟!

این هاله‌ی زیبا در ذهن دیگران چگونه ایجاد می­شود؟ وقتی طراح لباس شما کار بلد و حرفه‌ای باشد و لباس عروس شما را با توجه به ایده‌های جذاب خود و در عین حال متناسب با قد و اندام شما طراحی کند، قطعاً خاص‌ترین لباسی خواهد بود که شما بر تن خواهید کرد. در واقع رعایت تناسبات، کلید اصلی زیبایی لباس است، لباسی که اندام را متناسب‌تر نشان دهد زیباتر هم بنظر می‌آید.

اگر مشتاق هستید با انواع لباس عروس‌ها آشنا شوید در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید.


جدیدترین مدل‌ های لباس عروس


لباس عروس طرح ماهی یا پری دریایی:


لباس عروس طرح ماهی از رمانتیک‌ترین و زنانه‌ترین سبک و مدل لباس عروس‌ها است. لباس عروس طرح ماهی معمولاً بر روی اندام‌های ساعت شنی می‌نشیند، در واقع میان تنه‌ی اندامی و تنگِ لباس عروس طرح ماهی، اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهد­ و دامنِ رهای آن گستردگی خود را از بالای زانو شروع می‌کند و مانند دُمِ ماهی در قسمت پایین لباس آزادانه حرکت می‌کند. تنگی لباس عروس طرح ماهی با توجه به انواع آن تا زیر باسن و یا نهایتاً زانو می­‌باشد تا عروس بتواند به راحتی قدم برداشته و راه برود.

لباس عروس طرح ماهی بر روی سینه و باسن تأکید بیشتری دارد و بیشتر خانم‌هایی که دوست دارند انحنای اندام آن­ها بیشتر به چشم آید از این نوع لباس عروس بیشتر استقبال خواهند کرد.


مدل لباس طرح ماهی:




لباس عروس بدون پف:


مشاهده مدل‌ ها و توضیحات بیشتر در مقاله اصلی





مدل لباس عروس‌های پرنسسی (پفی حجیم):


مشاهده مدل‌ ها و توضیحات بیشتر در مقاله اصلی




انواع مدل لباس عروس‌ ترند ۲۰۱۹


برای مشاهده مدل لباس عروس ترند 2019 کلیک کنید.


سفارش لباس عروس

خرید لباس سفارشی

خرید اینترنتی لباس

وبلاگ مد و فشن درس ایگو





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.