وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!
وبلاگ مد و فشن درس ایگو

وبلاگ مد و فشن درس ایگو

برای دنبال کردن اخبار تازه و ناب با وبلاگ مد و فشن درس ایگو همراه باشید!

مشکلاتی که تنها افراد سایز بزرگ درک می کنند!


اگر شما جزو افراد سایز بزرگ هستید، هنگام خرید لباس سایز بزرگ ، مسائلی برایتان وجود دارد که دیگران با سایزهای عادی و کوچک درک نخواهند کرد و قطعاً شما آنها را بهتر از هر شخص دیگری درک می کنید.

  • اگر دارای اندامی با سایز بزرگ هستید، با این مسئله که مدل های دوست داشتنی و مورد علاقه‌تان در فروشگاه های لباس فقط با سایز های نرمال و کوچک وجود دارد، بیگانه نیستید.
  • معمولاً یک ست لباس را فیت اندامتان پیدا نمی کنید و مجبورید از خیاط بخواهید از بعضی از قسمت‌های لباس کم کند و یا مجبور خواهید شد لباس های دیگر را جایگزین آن کنید، که البته ممکن است این مشکل برای همه ی سایز ها پیش بیاید ولی خانم ها و آقایان سایز بزرگ بیشتر با این معضل رو به رو می شوند. مثلاً مجبورند برای بالاتنه خود کت سایز ۲xl و برای پایین تنه خود شلوار سایز xl تهیه کنند، تفاوت در ۲ سایز است که باهم اختلاف زیادی دارد.
  • مشکل دیگری در این رابطه پیش می آید این است که فروشندگان اغلب زیر بار ناقص کردن ست های خود نمی روند.
  • معمولاً شرکت های پوشاک طیف وسیعی از سایزبندی پوشاک خود را با استفاده از فرمول‌ها و اعداد و ارقام استاندارد افزایش می دهند که در سایز های بزرگ این روش موفق نیست، زیرا اندام های سایز بزرگ معمولاً متناسب با سایز های استاندارد نیستند و ممکن است دور سینه یک سایز گشاد ولی دور باسن دامن یا شلوار آن فیت باشد. این تفاوت برای سایز های پایین ونرمال هم وجود دارد ولی آنقدر محسوس نیست و اکثر اوقات فرم لباس کمی متفاوت می ایستد که تهیه آن بستگی به سلیقه افراد دارد و اکثر اوقات مشکلی ایجاد نمی شود.
  • اکثر اوقات افراد سایز بزرگ لباس هایی را نمی پوشند که به آن علاقه دارند و به طور کلی طراحی ها، برش ها و تنوع پوشاک برای افراد سایز بزرگ اصلاً قابل مقایسه با پوشاکی که برای افراد سایز پایین طراحی و تولید می شود نیست.
  • اغلب افرادی که سایز بزرگ هستند انتخاب های متفاوتی ندارند و حتی اگر از لباسی خوششان بیاید باید بهای بیشتری برای آن مدل لباس در مقایسه با سایز کوچکتر و معمولی آن بپردازند.
  • برای افراد سایز بزرگ بدون پرو امکان خرید وجود ندارد.

(تنها با توجه به سایز لباس نمی توانید خرید کنید، مگر اینکه با یک طراح لباس یا یک خیاط حرفه ای در همان لحظه مشورت کنید و او با توجه به اندازه هایتان شما را راهنمایی کند تا ببینید بدون اینکه آن را امتحان کنید میتوانید خریداری کنید یا نه؟ که البته قطعاً در آن لحظه کسی نیست که شما را راهنمایی کند و ممکن است از خریدتان منصرف شوید.)

  • حتماً با این موضوع برخورد داشته اید که فروشگاه های لباس سایز بزرگ اغلب فکر می کنند افرادی که به دنبال لباس های سایز بزرگ هستند باید به شکل یک کیسه بی شکل ظاهر شوند. در صورتی که هم از نظر زیبایی شناسی و هم ازنظر جنس پارچه باید در لباس‌های سایز بزرگ دقت بیشتری به خرج داد.
  • معمولاً شلوار های شما در کشاله ران هایتان به هم ساییده شده و پاره می شوند که البته جنس شلوار، تیپ اندامی شما و فرم پاهایتان در این قضیه نقش بسیار مهمی دارد.
  • لباس هایتان همان گونه که برایتان از روبه‌رو جلوه دارند احساس می کنید از پشت سر، هم مانند روبه رو به نظر نمی آیند که البته این موضوع بستگی به مدلی دارد که شما انتخاب می کنید.
  • خانم های سایز بزرگ اکثراً احساس ناخوشایند دارند زیرا همیشه از مد محروم می شوند، زیرا بسیاری از برندها برای اندام های سایز بزرگ تنوع و طراحی لباس ندارند که علت های زیادی می تواند داشته باشد.
  • همیشه برای خرید آنلاین لباس های سایز بزرگ تردید دارید و قطعاً لباس مجلسی سایز بزرگ، شلوار سایز بزرگ، کت و سارافون سایز بزرگ و… را هرگز به صورت آنلاین خرید نمی کنید.

همراه با برند درس ایگو اکثر مشکلات شما هنگام خرید لباس سایز بزرگ برطرف خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی عملکرد درس ایگو با ما همراه باشید.

مشاهده ادامه مطلب


Miuccia Prada (طراح مد ایتالیایی )



نیاز به مقدمه ای برای توضیح و توصیف این طراح مد ایتالیایی که مدیر Prada میباشد، نیست. پرادا یک مرکز مد است که متشکل از کالاهای لوکس برای مردان و زنان است.

ماریا بیانیچی، متولد ۱۰ مه ۱۹۴۹ میلان ،ایتالیا، میباشد و در دهه ۱۹۸۰ نام Muiccia Prada را گرفت. او و خواهر و برادر بزرگتر آلبرت و مارینا، تنها فرزندان خانواده هستند. میوسیا پرادا تحصیلاتش را در دبیرستان Liceo Classico Berchet در میلان گذراند و با مدرک دکترا در علوم سیاسی در دانشگاه میلان فارغ التحصیل شد.

در سال ۱۹۷۸، او به عنوان جوان ترین نوه خانواده به کسب و کار خانواده اش، یک شرکت تولید کیف چرمی که توسط پدربزرگش در سال ۱۹۱۳ تاسیس شده بود، وارد و مشغول به کار شد و با هوش و ذکاوت خودش، تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کارشان گذاشت.

در اواخر دهه ۱۹۷۰، پرادا با Bertelli، یک کارآفرین توسکانی و صاحب دو شرکت که کالاهای چرمی با کیفیت بالا را تولید میکنند، ملاقات کرد .آنها در ابتدا شرکای تجاری شدند و این ارتباط حرفه ای خیلی زود به یک رابطه فردی شخصی تبدیل شد.

در سال های بعد، پرادا به همراه Bertelli، به عنوان مدیر تجاریش، با اضافه کردن یک خط تولیدی لباس مردانه، نام تجاری Pradaرا در طول دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ گسترش دادند. Muiccia Prada همراه با برادرش آلبرتو ، خواهرش و همسرش Bertelli 80 درصد از سهام گروه پرادا را دارد.





پیش بینی روند مد عاملی تأثیر گذار بر موفقیت صنعت فشن و دنیای مد!


پیش بینی روند مد یک حرفه ی بازاریابی وتخصص جهانی است که بر روی مد وترندی که در آینده قرار است بوجود بیاید تمرکز دارد و تنها افراد با تجربه وحرفه ای میتوانند در این حرفه موفق باشند.

پیش بینی کننده مد کسی است که با استفاده از عوامل مختلف تمام چیز هایی که در دنیای مد وفشن قرار است رخ دهد از جمله رنگ ها، پارچه ها، بافت ها، منسوجات، اکسسوری، پاپوش ها ودیگرسبک ها را پیش بینی می کند.

پیش بینی روند مد بر تمام سطوح صنعت مد ازجمله اوت کوتور، لباسهای آماده و بازار های انبوه تأثیر می گذارد.


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF1.jpg


آیا پیش بینی کنندگان روند مد پیشگو هستند؟!


پیش بینی کنندگان مد پیشگو یا غیب گو نیستند! آنها بسیار هوشمندانه از شما برای پیش بینی مد درآینده استفاده میکنند.آنها به دنبال پیش بینی خلق، رفتار و عادتهای خرید شماهستند.

آنها میخواهند دلیل خرید هایتان را با استفاده از روحیات و باور های شما شناسایی کنند!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از منابع اطلاعاتی آنها دنیای مجازی شما است، دنیایی که در آن، شما سبک زندگی خود را با عکسها ،غذاها، اتومبیلها، رنگ ها، لباس ها، مدل مو، آرایشتان و… به اشتراک می گذارید.

 یکی دیگر از منابع اطلاعاتی آنها استفاده از کالکشن های طراحان برتر دنیا، ایونت ها، ران وی ها و لباس های سلبریتی ها در دنیای مد و فشن است.

متخصصین پیش بینی کننده روند مد، باید با استفاده از علم جمعیت شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی و همچنین با بررسی تأثیرات مثبت ومنفی ناشی از اقتصاد، سیاست، محیط زیست و فرهنگ بر بازار مد و مصرف کنندگان مد به جمع آوری، طبقه بندی و درنهایت به پردازش اطلاعات بپردازند.


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF-2-.jpg


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF3.jpg


فرایند تخصصی پیش بینی روند مد


فرایند پیش بینی روند مد به طور کلی شامل موارد زیر می شود:

  • درک دیدگاه کامل در کسب و کار و صنعت مد
  • جمع آوری مشخصات مشتریان هدف و همچنین طبقه بندی آنها
  • جمع آوری اطلاعات در مورد کالاهای موجود در بازار
  • پردازش وتحلیل اطلاعات
  • تعیین ترند

و در نهایت معرفی کالای مناسب برای شرکت ومشتری هدف


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF4.jpg


پیش بینی روند مد وانواع آن در بازار مد


پیش بینی روند مد به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت وجود دارد:

کوتاه مدت:

پیش بینی مد کوتاه مدت بر روی ایونت های جاری داخلی و بین المللی متمرکز است و بخصوص بر فرهنگ عامه تمرکز دارد. این فرایند بیشتر رویداد های جاری درهنر، علم و فن آوری را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند ترند های احتمالی در ماههای آینده را با توجه به پالت رنگ و پارچه هایی که می تواند با مشتریان ارتباط برقرار کند، تشخیص دهد.

در این روش شرکتهای پوشاک یک یا چند سرویس را فقط برای اسکن بازار و گزارش پیشرفت در زمینه رنگ، پارچه وسبک قرار می دهند.


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%AA.jpg


بلند مدت:

پیش بینی مد بلند مدت قدم در راه گسترده تری از صنعت مد وفشن میگذاردو به استراتژی توسعه وگسترش شرکت ها وکارخانجات، تصمیم گیری های مربوط به تغییر موقعیت یا گسترش خطوط تولید محصول و احیای برندها کمک می کند. پیشبینی مد بلند مدت فرایندی از تجزیه و تحلیل ترند هاست و می تواند توسط بررسی منابع مختلف به اطلاعاتی جهت پیش بینی مد برای بیش از ۲سال آینده بپردازد.

پیش بینی کنندگان مد بلند مدت مدیران هستند،آنها با کمک تغییرات عمده در جمعیت شناسی، تغییرات صنعت مد و ساختار بازار، انتظارات مشتریان، ارزش ها وانگیزه های خرید، تحولات جدید در تکنولوژی ودانش، تغییرات سیاسی و فرهنگی واتحاد فرهنگی بین بعضی کشور ها را شناسایی میکنند و با تجزیه و تحلیل و دسته بندی آنها ترند آینده را پیش بینی و عرضه می کنند.

بسیاری از مشاوران بازار یابی به صورت تخصصی در زمینه پیشبینی مد بلند مدت تمرکز دارند و باشرکت در نمایشگاه های تجاری و ایونت ها به صنعت مد در مورد هر چه که بر نیاز های مصرف کنندگان وفروشندگان تأثیر می گذارد وجایگاه مناسب آنها خبر می دهند.


%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%85%D8%AF%D8%AA2.jpg


برای مشاهده ادامه مطلب میتوانید به وبلاگ درس ایگو مراجعه کنید.

راهنمای خرید چرخ خیاطی



چرخ خیاطی از جمله ابزاری است که علاوه بر رفع نیازهای اولیه دوخت و دوز، می تواند برای خلق ایده های یک طراح لباس بسیار کارآمد باشد. همچنین در مدل های تخصصی، چرخ خیاطی ابزار بسیار مهمی در صنعت مد محسوب می شود. در اینجا به نکاتی میپردازیم که می تواند راهنمای شما برای خرید چرخ خیاطی باشد.


چرخ خیاطی مناسب شما کدام است؟


این بستگی به سطح مهارت وهمچنین بودجه شما دارد، بهتر است قبل از خرید چرخ خیاطی نیازها و مهارت های خود را ارزیابی کنید.


سقف بودجه شما چقدر است؟


اگر بودجه محدودی دارید بهتر است به دنبال چرخ خیاطی های فوق پیشرفته نگردید. بهتر است بر اساس بودجه خود اقدام به خرید کنید و چنانچه چرخ خیاطی مورد نظر خود را یافتید و مجبور شدید مقدار کمی به بودجه اضافه کنید مطمئن باشید که ارزشش را دارد.


نیاز سنجی


پس از اختصاص بودجه مورد نظر، نیازهای خود را بررسی کنید، به صورت کلی دوخت مستقیم و زیگزاگ میتواند نیازهای اساسی شما را برطرف کند، اما نمیتوان جذابیت دوخت های تزیینی را نادیده گرفت، زیرا بسیار سرگرم کننده هستند اما باید ببینید تا چه اندازه ای به کار شما می آیند، آیا قرار است به صورت متناوب از آنها استفاده کنید؟


%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C.jpg


بعد از انتخاب نوع بخیه هایی که لازم دارید به بررسی قابلیت تنظیم طول و عرض بخیه ها بپردازید. چرخ خیاطی های ارزان قیمت ممکن است این قابلیت را نداشته باشند، پس این نکته را مد نظر قرار دهید.

ژانومه مدل ۲۰۳۲ می تواند گزینه مناسبی برای آن دسته افرادی باشد که به دنبال قیمت مناسب درکنار ارائه تعداد قابل قبولی از انواع بخیه های تزیینی هستند.

Janome-2032-sewing-machine1.jpg

لوازم جانبی


اگر قصد دارید با چرخ خیاطی خود لباس بدوزید قطعا به پایه های جانبی مثل پایه زیپ ، پایه جادکمه و پایه ژور که به عنوان لوازم جانبی چرخ به همراه آن فروخته می شود نیاز خواهید داشت. همینطور گلدوزی های مختلف، تکه دوزی و… دارای پایه های مخصوص هستند. در صورتیکه این اقلام همراه چرخ نبود اطمینان حاصل کنید که میتوانید به صورت جداگانه آن ها را تهیه کنید. همینطور نحوه تعویض پایه های چرخ نیز می تواند حائز اهمیت باشد، زیرا دربرخی از چرخها به راحتی با زدن یک دکمه میتوان اقدام به تعویض پایه نمود که در صرفه جویی در زمان کمک بسیاری میکند، این نکته وقتی اهمیت خودش را نشان خواهد داد که مجبور هستید دوخت های مختلفی را به صورت پشت سر هم انجام دهید.

%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C.jpg


قدرت موتور چرخ و وزن آن


هر اندازه موتور چرخ خیاطی(دینام) سنگین تر و قوی تر باشد پارچه های ضخیم تری را با آن می توانید بدوزید. این بدین معنا است که چرخ خیاطی شما نیز سنگین تر خواهد بود و اگر برای استفاده از آن نیاز به جابجایی مکرر دارید دچار دردسر خواهید شد. چرخ خیاطی که تماما از پلاستیک ساخته شده باشد قطعا وزن پایین تری دارد و مقاومت کمتری نسبت به انواعی دارند که در ساخت آنها از فلز استفاده شده است. ولی میتوان چرخ خیاطی انتخاب کرد که از ترکیب پلاستیک در بدنه و فلز در قطعات داخلی آن استفاده شده است.

چرخ خیاطی سینگر مدل ۴۴۱۱ یک دستگاه سنگین وزن با بدنه فلزی و سرعت بالاست که تقریبا هر جنس و ضخامتی که در آن قرار بگیرد را می دوزد.


%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-Singer.jpg


کدام برند کیفیت بالاتری دارد؟


برندها نقش تعیین کننده ای در کیفیت چرخ خیاطی ایفا می کنند. تمام آنها از نظر قطعات و کیفیت با هم برابر نیستند. در گذشته چرخ هایی که توسط برندهای معروف ساخته میشد دارای دوام بسیار بالایی بودند، به طوریکه حتی امروزه نیز کارآیی خود را حفظ کرده اند، اما متأسفانه امروزه چرخ های خیاطی خانگی عموما از پلاستیک ساخته می شوند و دارای موتورهای کوچک تری هستند. امروزه برندهایی همچون ژانومه، سینگر و برادر شناخته شده ترین ها در صنعت تولید چرخ خیاطی هستند که بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا کاربردی، البته ژانومه یک استثنا است که توانسته در کنار مدل های ساده و سرگرم کننده، انواع صنعتی تر و قدرتمند تر چرخ خیاطی را نیز تولید کند.

برندهایی همچون برنینا، ژوکی، پفاف که حرفه ای ها با آن ها سر و کار دارند بسیار کارآمد و قدرتمند هستند و بالطبع دارای قیمت بالایی نسبت به انواع مشابه چینی (که در بازار ایران به وفور دیده می شوند) نیز می باشند.

به طور کلی خرید یک مدل چرخ خیاطی سطح متوسط از یک برند معتبر، بهتر از خرید یک چرخ خیاطی پیشرفته از یک برند گمنام و متفرقه است.


یک چرخ خیاطی چه اندازه صدا تولید می کند؟


این نکته ای است که کمتر کسی هنگام خرید چرخ خیاطی به آن توجه می کند اما هنگامی که دوخت و دوز را شروع کنید متوجه می شوید این گزینه تا چه اندازه ای بر نحوه و زمان استفاده شما از چرخ خیاطی تاثیر خواهد داشت!

اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها در ساعات پایانی روز، یعنی زمانی که افراد دیگر منزل و همسایگان در حال استراحت هستند فرصت دوخت و دوز دارید و نگران صدایی که تولید می کنید هستید، حتما موقع خرید چرخ خیاطی به این نکته توجه کافی داشته باشید. البته وقتی صدای چرخ خیاطی را در فروشگاه تست می کنید این نکته را مد نظر داشته باشید که قطعا صدای تولید شده در منزل (به دلیل متفاوت بودن صدای محیط) به مراتب بالاتر خواهد بود.

ژانومه مدل DC2013 به عنوان یک چرخ خیاطی بیصدا شناخته شده است.


%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-Janome.jpg


چرخ تمام کامپیوتری یا دستی؟


بسیاری از چرخ خیاطی های پیشرفته امروزه تمام کامپیوتری هستند، با صفحات نمایش لمسی و قابلیت برنامه ریزی دوخت و… اما این امکانات قیمت یک چرخ خیاطی را بسیار بالا می برد و اگر بودجه محدودی دارید باید این نکته را مد نظر قرار دهید که این قابلیت ها چه تاثیری بر کار شما خواهد داشت.

چرخ خیاطی های دستی مدرن سبک تر هستند چون قطعات کمتری دارند و در صورتیکه فضای کافی برای دوخت و دوز ندارید گزینه مناسبی هستند زیرا به راحتی جابجا می شوند.

ممکن است چرخ های دستی به اندازه کامپیوتری جذاب و هیجان انگیز نباشند اما همچنان می توانند دوخت های اولیه را با کیفیت خوبی انجام دهند.

چرخ خیاطی الکترونیکی که به بررسی برخی از ویژگیهایشان پرداختیم در واقع گزینه ای بین دستی و کامپیوتری هستند. چرخ های کامپیوتری قابلیت برنامه ریزی دارند، به عنوان مثال چند بخیه در چه فواصلی زده شود، پایه در پایان کار بالا رفته و نخ قطع شود و امکانات دیگر که بسته به نوع کاربرد انتخاب خواهند شد.

اینکه شما کدام نوع چرخ خیاطی را انتخاب کنید بستگی به نوع کار و درخواست و انتظار شما از یک ماشین دوخت دارد.


%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-2.jpg



چند وقت یکبار از چرخ خیاطی استفاده خواهید کرد؟


این سوالی است که باید در پاسخ دادن به آن صادق باشید. بیشتر افرادی که خیاطی می کنند دوست دارند فرصت بیشتری برای انجام آن داشته باشند اما واقعیت این است که تنها پس از انجام کارهای دیگر و در آخر هفته ها فرصت دوخت و دوز دست می دهد. پس سوال درست این نیست که « هر چند وقت یکبار دوست دارید از چرخ خیاطی استفاده کنید؟» بلکه سوال درست این است که « هر چند یکبار از آن استفاده خواهید کرد؟»

اگر چند ماه یکبار فقط برای دوختن یک درز یا دوختن یک کوسن جدید قرار است از چرخ خیاطی استفاده کنید، نوع پیشرفته آن انتخاب درستی نیست، اما انتخاب یک چرخ خیاطی میان رده می تواند شما را تشویق کند که بیشتر به دوخت و دوز بپردازید.

اگر عاشق خیاطی هستید و تنها مانع شما برای رسیدن به آرزویتان یک چرخ خیاطی خوب است در خرید بهترین نوع آن بر اساس بودجه ای که دارید شک نکنید.

یک چرخ خیاطی با کیفیت ممکن است شما را به یک خیاط حرفه ای تبدیل نکند اما می تواند تجربه لذت بخشی از دوختن را به همراه داشته باشد.

به خاطر داشته باشید منظور از یک چرخ خیاطی خوب الزاما نوعی نیست که حتما دارای ۲۰۰ نوع دوخت، نخ قطع کن و سرقائمی زن اتوماتیک و… باشد، بلکه منظور وسیله ای است که بتوانید پشت آن بنشینید و بدوزید، بدون اینکه سردرگم و یا نا امید شوید حالا چه هر روز از آن استفاده کنید، چه ماهی یک بار و چه سالی یک بار!


انتظارات خیاطی شما کدام است؟


این نیز سوال مهم دیگری است که باید از خودتان بپرسید. آیا صرفا آرزو دارید خیاطی کنید و یا اینکه نیاز اساسی شماست؟ یا اینکه داشتن چرخ خیاطی کمبودی است که شما را به خاطر عدم اعتماد به نفس در مورد یادگیری چیزی جدید عقب نگه داشته است؟

اگر کار با ابزار جدیدی که امکانات گسترده ای به شما می دهد هیجان زده تان می کند بنابراین چرخ خیاطی با گزینه ها و دکمه های بسیار برای شما ساخته شده است و اگر این امکانات قرار است باعث شود سردرگم شوید انواع ساده تر را انتخاب کنید.


خدمات پس از فروش


و نکته آخر اینکه چرخ خیاطی خود را از جایی تهیه کنید که در صورت نیاز به تعمیر یا استفاده از خدمات دیگر نظیر تنظیم و خرید قطعات جانبی بتوانید به آنجا مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش بهره ببرید.